mandag den 17. december 2012

17. december

En uge tilbage til juleaften...

Noget af det jeg husker, fra da jeg var mindre er når vi nærmede os juleaften, så begyndte min lillebror og mig at lede efter julegaverne.. og vi troede ALTID vi var så snu... men vores forældre var selvfølgelig ikke dumme, så de var jo godt klar over at vi lurede gaver...

Derfor begyndte de at købe gaverne så sent som muligt, så vi ikke kunne kigge i dem... Vi syntes selvfølgelig det var vildt snyd... men det var jo selvfølgelig helt og holdent vores egen skyld...

Det med at kigge i gavene, og mærke på dem der er til mig, er noget jeg stadig ikke er vokset fra (Fyha Mette)... jeg elsker at gå rundt om træet og lure hvilke gaver, der er til mig... og når der er mulighed for det skal der da oz lige mærkes på dem... Får altid at vide, at jeg skal se og blive voksen, men helt ærligt - det er da fristende... *ss*

Jeg er en af de typer der elsker at give gaver mindst lige så meget som jeg elsker at få gaver... elsker at sidde og pakke dem ind og rigtig hygge mig med det... Så der bliver altid brugt god tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...