mandag den 3. december 2012

3. december

De af jer der kender mig, ved at jeg elsker julen... jeg har (hvis man spørger manden) for mange kasser med julepynt... men jeg er typen der ikke kan stå for gammelt julepynt, og har en del af det...

Vil her vise jer nogle billeder af noget af mit julepynt af lidt ældre dato:



Det første er mit nisselandskab med nogle figurer jeg har haft i mange år (nogle af dem er nogle fra min mor og fra min farmor).... 

Det andet billede forestiller en mølle.... der er nok ikke mange der har set den form for julepynt. Jeg har arvet den fra min farmor og farfar. Den er fremstillet under 2. Verdenskrig af en gammel garnrulle. Det der gør den julet er det gran jeg sætter i toppen af den. Den har altid været meget speciel for mig, og selv når vi har boet nogle steder, hvor vi ikke har haft særlig meget plads, har det stadig været noget af det julepynt jeg altid har skullet have op og stå... 

Glædelig 3. december :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...