torsdag den 20. december 2012

20. december

Er der én slags julepynt jeg elsker, så er det juleuroer og juleornamenter fra Georg Jensen. Jeg er ikke typen, der SKAL ud og have de nye, hvert år, men hvis jeg ser nogen af de gamle på tilbud, så kan jeg da godt finde på at købe dem... 

Georg Jensen julepynt, er efter min mening, flot og har et tidsløst design... det er noget jeg kan have hængende år efter år uden at det mister sin glans...

Den ene juleuro fra i år, fik jeg af Jessica i bryllupsgave. Den er så flot synes jeg...


En anden af mine yndlingsuroer er den fra 2006: Den forestiller en vinternat... 


De sidste 12-13 år, har mine forældre fået juleornamenterne til at hænge på juletræet... det ser så godt ud når der hænger en masse af dem på et juletræ... men igen, det er selvfølgelig kun min holdning... jeg drømmer om et stort juletræ med Georg Jensen pynt og mørkerøde matte kugler...

Men om jeg nogensinde får det er jo lige det :) er nok lidt for traditionsbundet til at jeg helst skal have noget af vores gamle julepynt på træet... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...