mandag den 24. december 2012

24. december

Så blev det endelig d. 24. december... I aften er det juleaften... så derfor vil jeg hermed komme med min julehilsen til jer alle:


Kære alle læsere, 

så oprandt juleaftensdag endelig.. i aften får vi udløst spændingerne rundt omkring i de små hjem, når vi endelig kan åbne vores julegaver og finde ud af hvad der gemmer sig i de smukt indpakkede gaver. 
Jeg skal tilbringe min juleaften med mine allernærmeste (mine forældre, min bror, min skønne mand, skønne datter og vores dejlige vovser - bedre aften kunne jeg umuligt have)... Juletræet er pyntet og gaverne har indtaget deres plads under træet, maden er under tilberedning, så der er kun at sige:

Jeg vil derfor ønske jer en rigtig glædelig jul. Håber I alle hver især får en vidunderlig aften med dem I holder af...
Mange kærlige julehilsner fra
Mette 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...