søndag den 9. december 2012

9. December

Som nævnt i et tidligere indlæg, går vi i min familie meget op i traditioner... og især omkring juletid.. 

En af de traditioner, som jeg holder mest af er at skrive og sende julekort.. Jeg er ikke så meget for de elektroniske julehilsner... altså selvfølgelig er de da rare at få, men der er nu intet så skønt i december, som et håndskrevet julekort.. 

Nu laver jeg jo selv kort, så når jeg sender et julekort er det personligt fra enden til anden... Hver eneste hilsen er personlig og skrevet netop til den præcise modtager... 

For at det ikke skal være løgn, så skriver jeg sørme oz mine forældres julekort hvert år... Så hvert år når vi nærmer os december skriver jeg mellem 50 og 60 julekort :) 

Hvad gør I, skriver i standard elektroniske julehilsner eller holder i traditionen i hævd med gode gamle håndskrevne kort??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...