torsdag den 1. juni 2017

En travl dag blev i stedet en hyggedag

Skulle på jobcenteret i dag, så jeg havde jo fint sat vækkeuret inden jeg gik i seng i går aftes, og det ringede så også som det skulle i morges.

Bent havde så sagt, han nok skulle tage med (nok også mest efter mit besøg på fødeklinikken i går), så jeg kaldte på ham, og så sad vi og fik lidt kaffe inden vi skulle gøre os færdige, og jeg ville så lige tjekke indkaldelsen igen for en sikkerheds skyld, og fandme om ikke jeg havde læst forkert, så det var kl. 10 jeg skulle være der, og ikke først kl. 11, som jeg ellers var 100% sikker på, og som jeg endda også havde skrevet i alle kalendere. Altså for fanden da også Mette..

Nå, men måtte jo så ringe til min sagsbehandler, som så uheldigvis sad i møde. Men efterlod en besked til hende og kort tid efter ringede hun så tilbage. Hun grinte heldigvis bare af det, og så fik jeg en ny tid på tirsdag. Heldigvis har jeg den bedste sagsbehandler, for hun kunne jo godt være blevet sur over det, men hun tog det med et smil.

Nu, vi alligevel var oppe og stort set klar til at gå ud af døren, besluttede vi os for at tage til Kolding fordi vi alligevel skulle hente en baby-startpakke i Photocare samt jeg skulle have mine briller rettet. Min mor ringede så, da vi var på vej op mod banegården, og hun sagde så, at vi da bare kunne komme forbi hvis vi havde lyst, nu vi alligevel var i Kolding. Og det gjorde vi så... vi fik så lige lidt frokost med hende, og så gik vi ned til banegården og tog toget hjem igen...

Vi fik alligevel gået lidt over 5 km i dag, så nu har jeg lavet nok for i dag synes jeg da selv, så jeg skal bare hygge mig og slappe af resten af dagen.. I morgen er der smagens dag her i Vamdrup, så vi skal hen i byen og smage en masse lækre ting samt bare hygge os. Min mor kommer herud, for min far skal arbejde. Det plejer at være rigtig hyggeligt til Smagens Dag, så det tror jeg bestemt også, det bliver i morgen.

2 kommentarer:

  1. Lyder da som om det blev en ret dejlig dag og at i også får en god dag i morgen..

    God weekend til jer alle sammen.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har haft nogle rigtig hyggelige dage de sidste par dage, men har alligevel nydt at jeg har kunne slappe 100% af i dag og nærmest tilbringe hele dagen på sofaen - det har kroppen i hvert fald haft godt af.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...