tirsdag den 20. juni 2017

40 års jubilæum

I dag har vi været hjemme ved mine forældre... min mor har nemlig 40 års jubilæum i dag. 40 år - det er jo helt vildt.

Hun er selv rigtig stolt af at have været på samme arbejdsplads i så mange år, og det kan jeg sandelig også godt forstå, for det er sgu da lidt af en bedrift, og der er ikke mange, som opnår det.

Vi havde sammen med min far og bror købt en guldhalskæde og et hjertevedhæng. Hun havde tidligere en kæde lidt magen til, men den blev stjålet, da de havde indbrud for nogle år tilbage, så da hun ønskede sig det, blev vi enige om, at det var det hun skulle have.



Hun har så også fået nogle blomster samt en rigtig flot "dekoration" med blomster og 2 flasker champagne fra sin Danfoss. Derudover fik hun også en pengegave plus hun bliver fejret, når hun er klar til det på arbejdspladsen. Hun magtede ikke, at der skulle holdes noget lige i dag, og det er der jo ikke noget at sige til, jeg kan sgu godt forstå, at hun gerne lige vil være lidt mere ovenpå, end hun er nu.

Vi var så derhjemme og få kaffe i eftermiddags. Min mor havde lavet både lagkage og bagt boller, så det var rigtig hyggeligt. De kørte os så hjem ved 17 tiden, vi skulle jo hjem til hundene (de havde været hjemme siden ved 13 tiden, og det er længe nok i den her varme). Vi valgte så at hente mad på grillen i dag, det skulle være nemt i dag.

Lige nu sidder vi i hver vores sofa og slapper af. Silas sparker lystigt inde i maven, så det er jo perfekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...