søndag den 4. juni 2017

Ugens hurtige (uge 22)

Så er det atter søndag og dermed atter tid til at opsummere på den forgangne uge:

  • Min mor havde sin sidste kemobehandling.
  • Var med GiZmo og Jeanette på Jensens og spise, og de havde medbragt den sødeste babykurv til Silas og jeg.
  • Bent og jeg var på stadion og se 3 divisionsfodbold - egentlig underholdende nok.
  • Vi har fået endnu mere babytøj til Silas.
  • Vi fik endelig købt en kommode til noget af Silas' tøj.
  • Vi måtte en tur omkring fødegangen, da jeg i et par dage ikke rigtig mærkede liv fra Silas. Alt var dog heldigvis i den skønneste orden, og vi kunne tage hjem med ro i sindet.
  • Vi var til rundvisning på fødegangen, og det blev vi faktisk noget klogere af.
  • Jeg skulle have været til møde på jobcenteret, men havde af en eller grund fået læst tidspunktet helt forkert, så jeg har fået det udsat til på tirsdag i stedet.
  • Var en tur i Kolding og hente en babypakke, så nu er alle babypakker hentet.
  • På trods af den fibersprængning, jeg pådrog mig for et par uger siden, har jeg alligevel gået for meget denne her uge.
  • Jeg er begyndt at døje meget med vand i fødderne, så jeg skal til at sætte gåtur-niveauet en del ned.
  • Der var Smagens Dag her i Vamdrup, og der var Bent, min mor og jeg selvfølgelig nede og kigge og bruge et par timer.
  • Der blev spillet Champions league finale - Real Madrid vandt for andet år i træk.
  • London blev ramt af endnu et terrorangreb. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...