søndag den 25. juni 2017

Ugens hurtige (uge 25)

Så er endnu en uge ved at være omme, og det er atter tid til en omgang af de hurtige:
  • Min mor havde 40 års jubilæum, og vi var hjemme og fejre hende.
  • Vi har fået en masse tøj til Silas, og det er alt sammen vasket og lagt på plads.
  • Vi var til 3D scanning, men måtte af sted 2 gange for at få set lidt af Silas' ansigt.
  • Var til møde på jobcenteret, det sidste møde inden jeg overgår til barsel. Kommer til at savne min sagsbehandler, men heldigvis ryger jeg tilbage til hende, når jeg er færdig på barsel.
  • Vi var ved jordemoder og Silas blev skønnet til at veje mellem 950 og 1200 gram, så han er en fin lille dreng.
  • Vi var henne ved spejdere og se Sankt Hans bål. Det har vi været nogle år nu, og det er nu faktisk meget hyggeligt.
  • Bækkensmerterne har været pænt slemme i perioder denne uge, og plukveerne ligeså, så aftenerne er i pæn stor stil blevet brugt på sofaen, for har intet orket.
  • Har efterhånden en masse kalendergaver liggende ovenpå, som bare venter på at blive pakket ind, men kan ikke komme op af trappen, så må vente med at pakke dem ind, til jeg kan komme ovenpå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...