mandag den 26. juni 2017

September kom nu

Har lige siddet og kigget alle scanningsbillederne fra 3D scanningen igennem, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg glæder mig mere og mere til at møde vores søn til september ❤

Mærker ham rigtig meget om aftenen og tidligt om morgenen, og jeg elsker at ligge inde i sengen med hænderne på maven og mærke de små spark. Det er noget, der kan røre enhver hormonpåvirket gravid ☺

Det er helt underligt, at der nu "kun" er små 3 måneder til han er ude ved os, og det endda kun, hvis jeg går over tid, så jeg bliver sat i gang. Max 3 måneder fra i dag til jeg bliver sat i gang, hvis han ikke har meldt sin ankomst inden.

Vi er da også ved at være klar til han kommer, det er efterhånden begrænset, hvad vi mangler. Og nogle af de ting, vi endnu mangler er ikke noget vi absolut behøver have anskaffet inden han bliver født.

I må da godt lige få lov til at se et par billeder mere fra 3D scanningen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...