mandag den 12. juni 2017

En dag med familiebesøg

Jeg vågnede allerede kl. 5 i morges ved at jeg skulle tisse, så jeg måtte jo stå op og så gå i seng igen bagefter... kunne dog ikke lige falde i søvn med det samme, så jeg lå lidt vågen og lå egentlig bare og tænkte. Tænkte på, at der nu snart kun er 3 måneder til termin, og på at vores liv nu fremover vil være 100% forandret... ikke at det gør mig noget, for det gør det absolut ikke, jeg glæder mig.

Men nå, jeg faldt så i søvn efter kl. 6 og sov så nogle timer indtil toilettet atter kaldte ved 9 tiden. Lagde mig så ind i seng igen og lå egentlig bare og puttede under dynen uden at være træt.

Efter jeg var stået op, ringede min mor og meddelte, at hende og min far ville komme ud en tur, og det var de da velkomne til. Min svigermor ringede så også og spurgte, om vi var hjemme, for så ville hun komme forbi, fordi hun alligevel skulle i Davidsen her i Vamdrup. Så hun kom så også lige forbi.

Vi fik så alle sammen lidt frokost at spise, og så kørte mine forældre hjem, for de havde noget de skulle hjem og ordne. Min svigermor kørte hjem ved 13:30 tiden og så satte jeg mig til at skære lidt til kort, inden jeg måtte overgive mig og tage en lur ved 15 tiden - var fuldstændig færdig, og kunne simpelthen knap holde øjnene åbne længere, så jeg måtte ligge mig ind under dynen, og det tog da heller ikke lang tid før jeg sov.

Vågnede så ved 17 tiden og var egentlig fuldstændig rundt på gulvet, indtil jeg lige kom til mig selv og indså at det var sidst på eftermiddagen.

Vi tog den nemme løsning i dag og hentede en pizza... orkede ikke rigtig at lave noget, så lige i dag måtte der godt syndes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...