søndag den 18. juni 2017

En tidlig søndag morgen

Vågnede allerede før kl. 7 i morges.. havde i forvejen sovet elendigt i nat. Kunne ikke rigtig falde "dybt" nok i søvn, til at jeg følte jeg fik sovet.

Jeg fik en lille morfar på sofaen i går aftes, men ikke mere end små 15 minutter, og så gik jeg ind i min seng, hvor jeg flere gange blundede hen for så at vågne op med et sæt og blunde hen igen. Sådan fortsatte det natten igennem. Har ikke tidligere oplevet, det være så slemt, som det var i nat, og håber sandelig ikke det kommer til at være noget, jeg oplever oftere, for det er dælme ikke særlig sjovt.

Jeg lå så vågen et stykke tid i morges, inden jeg egentlig gad stå op. Prøvede flere gange, om jeg da ikke kunne sove bare en halv eller en hel time længere, men nej det kunne jeg så ikke. Stod så op, gik til bageren efter rundstykker og satte mig foran fjernsynet og tændte for Le Mans (ja et eller andet skulle tiden jo gå med), og Bent og hundene stod så op ved 8:30 tiden.

Dagen i dag skal bare bruges på hygge og total afslapning. Jeg skal tidligt op i morgen og på sygehuset til glukosebelastning, så skal allerede hjemmefra ved 6:35 tiden (og må ikke spise eller drikke fra kl. 23:00 i aften - jøsses en lang nat og morgen i morgen).

Håber I alle har haft en god weekend og får en god søndag ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...