torsdag den 15. juni 2017

Man ved man er gravid når....

Nu er jeg jo med i en terminsgruppe på Facebook, hvor vi snakker om alt mellem himmel og jord, og vi har indimellem en tråd, hvor vi skriver om:

"Man ved man er gravid når...."

Jeg har i et tidligere indlæg været inde på samme "område", og der er da helt klart poppet flere episoder op, så her kommer min egen version af:

"Man ved man er gravid når":
  • man (mens man sidder og spiser) allerede er i gang med at planlægge, hvad næste måltid skal bestå af.
  • man, når man sidder på toilettet, opdager at der ikke er flere nye ruller toiletpapir, og man begynder at græde, fordi man ikke kan komme op ad trappen efter nogle.
  • man pludselig sidder og græder, fordi man ikke rigtig kan finde ud af om man er sulten nok til at gå hele vejen ud i køkkenet for at hente noget at spise.
  • man længe ligger i sengen og prøver at tage sig sammen til at gå på toilet, men der simpelthen er så meget besvær i at rejse sig fra sofa eller seng. 
  • man for gud ved hvilken gang, bliver vækket om natten ved at junior bruger blæren som boksebold.
  • manden kigger opgivende på én, mens han kærligt siger "ja, man kan godt se du er gravid skat".
  • man ligger inde i sin seng og kan lugte pebermyntechokolade, og der IKKE findes et eneste stykke af den slags chokolade i huset.
  • man pr. automatik søger efter babyting på ebay, wish eller lignende sider.
Ja, der sker mange spøjse ting, når man er gravid og hormonerne raser. Og ja indrømmet, ofte morer jeg mig over de episoder, når jeg efterfølgende lige tænker over dem, men lige  i øjeblikket, er det virkelig virkelig slemt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...