søndag den 10. juli 2016

Ugens hurtige

Så er det atter blevet tid til ugens hurtige:
  • Bent og jeg var med min mor i Tyskland. Der er helt klart mange dagligvareting, som er billigere for os at købe dernede.
  • Fik fundet en masse film til samlingen i genbrugsbutikker.
  • Vi er blevet færdige med at købe kalendergaver til min lillebror, og de er alle pakket ind.
  • Jeg var ved lægen og få fjernet tråde, efter jeg sidste uge fik fjernet modermærke.
  • Trætheden har været enorm denne uge - har ingen anelse om hvorfor jeg skal være så træt lige pludselig.
  • Koncert konceptet "Gang i Danmark" bragte i fredags Bryan Rice til Vamdrup, så ham skulle jeg selvfølgelig ned og høre (se indlæg her).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...