tirsdag den 19. juli 2016

A walk down memory lane

Har i dag siddet og kigget billeder fra vores bryllup... tænk, det allerede snart er 4 år siden vi sagde ja til hinanden i Vamdrup Kirke :)

Det er en dag, jeg ofte tænker tilbage på med både glæde men også en smule vemod..... glæde selvfølgelig fordi det stadig fremstår som en af de bedste og allermest lykkelige dage i mit liv. Vemod pga alt det, der er sket efterfølgende...

D. 11. august tegnede vores fremtid til at blive lykkelig, og vi havde ingen anelse om de pinsler vi blot et par år senere skulle udsættes for... men anyway.....

Ingenting kan ændre på at jeg trods alt tænker tilbage på dagen som den lykkelige begivenhed, den altså var... når jeg ser på billederne, så kan man se glæden i øjnene på både Bent og jeg.... jeg var hamrende nervøs for min tale, men den gik lige i hjerterne på mange af gæsterne...

Vores hjem er meget præget af vores bryllup... vi har rigtig mange bryllupssting rundt på vægge og hylder... Vores bryllup ER og bliver en stor og vigtig del af vores liv, og ingen af os har noget imod at den dag er en del af vores indretning.





 


4 kommentarer:

  1. Jeg er overbevist om at netop fordi I har hinanden, så er I kommet igennem de ting der har været imod jer. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret sikker på, at vores kærlighed til hinanden har hjulpet os igennem det.

      Der har været så mange, som har forsøgt at ødelægge vores forhold, men det er ikke lykkedes dem, og det får de heller ikke lov til.

      Efter alt det vi har været igennem, så kan jeg kun sige at jeg tror, ví kan klare det meste, når bare vi har hinanden <3

      Slet
    2. Men der er selvfølgelig heller ikke nogen, der har sagt det skal være nemt :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...