lørdag den 30. juli 2016

Jeg er her stadig

Nu er det allerede lørdag aften...  denne uge er fløjet af sted, og jeg har ikke fået blogget.. har faktisk ikke rigtig haft computeren tændt, med undtagelse af en enkelt aften, hvor jeg skulle printe filmliste ud... 

Men nu måtte jeg hellere lige lade jer vide, der stadig er liv i det gamle legeme... 

Har været rigtig praktisk i dag, og har fået ordnet en masse herhjemme... har fået støvsuget, vasket gardiner, vasket lysestager af, plantet alle blomster om, fået lavt farserede porrer til fryseren, afkalket kaffemaskine og gjort den ren, lavet frikadeller til aftensmad og så har vi selvfølgelig også været ude og gå en tur og der er blevet tid til at se fodbold i eftermiddags... så nu er det vist mere end fortjent, at vi sidder og slapper af... 

Psyken har drillet mig lidt den sidste uge, og jeg har egentlig haft godt af noget tid for mig selv (altså selvfølgelig sammen med Bent og hundene)... hovedet har ikke rigtig kunne rumme så meget, og jeg har været træt og lettere irritabel, så det er måske i bund og grund godt nok, at jeg har "lukket mig lidt inde i mig selv"... 

Har simpelthen fået en million myggestik - overdrivelse fremmer forståelsen (tror jeg har 20 myggestik), og de KLØR så fandens meget.. har snart prøvet alverdens vidundermidler, men lige lidt hjælper de.. myggene KAN bare ikke holde sig væk fra mig!!

 Nu hvor sommeraftenerne er lune, er det jo rigtig tid til at tænde op i pejsen ude på terrassen og bare sidde og nyde det med en kop kaffe eller andet godt... og det har vi sandelig også gjort en del de sidste par uger...  der er intet mere beroligende end at sidde derude og bare koble hjernen fra.. det er god terapi, skulle jeg hilse og sige :)

4 kommentarer:

  1. Det er en ond cirkel, den der med at lukke sig selv inde i sig selv. Kender det alt for godt. Hvis jeg har en dårlig periode lukker jeg mig også ret meget inde i mig selv, men det virker jo aldrig. Det giver ro, men psykisk får man det ikke bedre.. Jeg er dårlig til at sige til folk hvis jeg har brug for omsorg eller trænger til social kontakt, men det er tit det som virker. En hygge dag med en veninde eller komme ud og tænke på noget andet. Det er nogen gange så svært.

    Håber du har det lidt bedre søde, ellers er jeg lige her.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes jeg har svært ved at finde ud af mig selv for tiden. Ville gerne sige det går bedre, men ja, det gør det måske egentlig ikke rigtig når det kommer til stykket... Har ikke haft en hyggedag med en veninde i umindelige tider, synes ikke rigtig jeg har kunne overskue det. Men måske jeg skulle gøre det på et tidspunkt :)

      Knus <3

      Slet
    2. Taler du stadig med en psykolog ??
      Måske du ikke er klar endnu, nogen gange er man bare nød til at gi sig rigtig god tid, så skal lysten nok komme tilbage igen..

      Knus <3

      Slet
    3. Er afsluttet, men har stadig lidt svært ved at finde mig selv for tiden synes jeg...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...