søndag den 17. juli 2016

Ugens hurtige (uge 28)

Det er atter søndag og tid til de hurtige:
  • Har været noget så træt helt ugen, og har ikke rigtig nået alt det, jeg gerne ville.
  • Det har været regnvejr, så det er godt, der har været Tour de France.
  • Pokemon Go udkom i Danmark (så hele byen har vrimlet med Pokemon jægere).
  • Jeg er ikke faldet i fælden med Pokemon endnu.
  • Jeg har fået ryddet op i kategorierne herinde på bloggen.
  • Bent, hundene og jeg har gået nogle gode lange ture hver aften ugen igennem - til stor glæde for Bimmer og Shang.
  • Jeg er kommet i gang med at skære lidt mere denne uge end jeg har gjort i lang tid... det tager godt nok lidt tid, men sådan er det jo bare.
  • Fik snakket med kommunen om noget vi skal have søgt.
  • Der kom endnu en gang terrorangreb i Frankrig. Denne gang gik det ud over Nice.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...