mandag den 18. juli 2016

Facts om mig

Så vil jeg igen komme med et "Facts om mig" indlæg... syntes det var længe siden sidst, så det er en hyggelig måde lige at få blogget på...

Måske I vidste nogle af tingene, men der kan også komme info I ikke vidste i forvejen :)
  • Jeg lider af PCOS og får medicin for det.
  • Jeg har allerede set adskillige julekalendere i år (bl.a Jul på Slottet, Nissebanden i Grønland og Ludvig og Julemanden).
  • Jeg har nu i mange år godt kunne tænke mig at uddanne mig til ejendomsmægler. Det kommer dog ikke til at ske, kan ikke holde til det efter min hjernerystelse. Nu skal jeg i stedet højst sandsynlig indstille mig på at skulle i fleksjob med tiden. 
  • Jeg ærger mig meget over at have en uddannelse, som jeg med stor sandsynlighed aldrig kommer til at bruge igen.
  • Jeg er i skrivende stund allerede i julestemning (tror det skyldes det efterårsagtige vejr, vi har haft de sidste par uger).
  • Efter min indlæggelse i april, har jeg prøvet at bestræbe mig på at komme ud og gå hver dag - ikke lange ture hver dag, men dog alligevel ude og gå.
  • Jeg har nærmest altid kæmpet med vægten. Uanset, hvor sundt jeg spiser, har jeg mere end svært ved at tabe mig.
  • Jeg ELSKER kærnemælksfromage, og jeg er faktisk rigtig god til at lave det.
  • Jeg begynder allerede i januar at planlægge kalendergaver for julen.
  • Jeg får dårlig samvittighed, hvis jeg bliver for dårlig til at holde kontakten med mine veninder. Mine veninder betyder rigtig meget for mig, så de skulle jo nødig glemme mig :)
  • Jeg er dårlig (LÆS: ENORMT dårlig) til at sige det til andre, hvis jeg har brug for hjælp eller for at snakke med nogen. Det resulterer ofte i, at jeg kan gå længe og være ked af det inde i mig selv. 
  • Jeg er typen, der TIT tænker "Hvad nu hvis.....", og det er på ingen måde noget, jeg er jublende lykkelig for... ville gerne være lidt mindre tænksom, men det er svært at ændre på.
  • Jeg er Hjemmemenneske med stort H... jeg vil gerne bruge en aften på at sidde og hygge mig hjemme med Bent og hundene, fremfor at være ude blandt en masse mennesker. Jeg overvejer længe, om jeg skal sige ja eller nej, hvis der kommer en invitation til et eller andet ind af døren.

Tror det var det for denne gang :) Måske I lærte noget nyt om mig :)  

4 kommentarer:

  1. Jeg glemmer dig i hvert fald aldrig. Heller ikke når kontakten ryger en gang imellem. <3 Selv efter mange års pause formåede vi at finde hinanden igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glemmer heller aldrig dig <3 har minderne om en skøn ferie at tænke tilbage på, samt en masse dejlige breve, som tit kommer frem <3

      Slet
    2. <3 Håber vi i fremtiden får mulighed for at ses noget mere.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...