tirsdag den 12. juli 2016

Fatter ikke hvor den træthed kommer fra

I går aftes gik jeg allerede i seng ved 23 tiden,  fordi jeg simpelthen var så træt og havde sådan en drønende hovedpine... faldt så også ret hurtigt i søvn, og vågnede så ved 2:30 tiden med endnu mere ondt i hovedet end da jeg gik i seng... sov så lidt on-off (også fordi der var sindssygt varmt i soveværelset i nat) indtil kl. 10:30... da jeg stod ud af sengen der, havde jeg stadig vanvittig ondt i hovedet, så da jeg havde været oppe en lille time, gik jeg i seng igen.. Bent var så sød, og vidste ikke hvad han skulle gøre for at hjælpe mig, men der var jo bare ikke rigtig så meget at gøre.. 

Lå så på sofaen hele eftermiddagen og så Tour de France og slappede af.. hovedpinen er stadig ikke helt forsvundet, men det er blevet meget bedre...

Fik også skåret en smule ud til kort inden vi skulle spise... det er ikke det vilde, jeg får lavet når jeg har det sådan, men lidt er jo også bedre end ingenting :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...