søndag den 24. juli 2016

Ugens hurtige (uge 29)

Så er det atter søndag og tid til de hurtige: 
  • Sommeren kom i den grad til Vamdrup (alene i dag har jeg fået pænt meget sol). 
  • Jeg hoppede med på Pokémon Go bølgen - dog kun på hyggeplan, og det gør at vi får gået nogen kilometer herhjemme. 
  • Vi kiggede efter hus for genboerne, som var på ferie, og da vi var i gang med vores egen græsplæne, slog vi også deres - til stor glæde for dem :) 
  • Vi har haft rigtig god gang i grillen den forgangne uge. 
  • Jeg har fået malet lidt i min "Den hemmelige have" malebog.  
  • Vi har haft nogle hyggelige aftener på terrassen foran pejsen (den er simpelthen skøn at have, så vi kan sidde og hygge os på de lune sommeraftener). 
  • Tour de France er slut i dag, så nu er der ikke rigtig noget at bruge tiden på om eftermiddagen - nu venter vi bare på OL :) 
  • Har haft syfgt meget bøvl med min skulder, men det har ikke afholdt mig fra at bruge den, selv om jeg så har måtte bøde efterfølgende. 
  •  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...