fredag den 8. juli 2016

Lægebesøg

I dag var så endelig dagen, hor jeg skulle have fjernet tråde, der hvor jeg fik fjernet modermærke i sidste uge... har virkelig glædet mig til at de skulle ud, for det stak og kløede der hvor de sad...

Men det gik heldigvis rigtig hurtigt med at få dem ud, og fik også svar på undersøgelsen af modermærket, og der var ikke noget ondt i det, så det var en god besked at få her op til weekenden... havde nu heller ikke frygtet, at der var noget ondartet i det, men det var jo dejligt nok at få det bekræftet :)

 Nu har jeg heller ikke planer om flere ting, der skal fjernes så jeg skal syes... har et par ar, som må være mere end nok for nu :)

2 kommentarer:

  1. God weekend søde :-)
    Dejligt du fik trådene væk, de kan klø, det kan ar også.
    Du skal smøre og give dine ar massage, så fortager de sig hurtigere og bliver pænere.
    Nyd weekenden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde <3

      Ja de kløede helt vildt til sidst, så det var skønt at få dem ud.

      Det er altid rart med nogle råd til, hvordan man får et år til at heles pænere 🙂

      God weekend til dig også :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...