lørdag den 16. juli 2016

Kan mærke min skulder har været FOR aktiv

Mine forældre og bror var herude og spise i dag, og vi skulle grille og som tilbehør have hjemmelavet kartoffelsalat og flute...

Var oppe på toilet ved 7 tiden i morges, og besluttede mig så hurtigt for, at jeg godt kunne sove lidt videre, så jeg kravlede under dynen, da hundene havde været ude... vågnede så igen ved 10 tiden, og stod så op og gik i gang i køkkenet..

Fik ordnet kartofler som skulle koges, lavet budding og jordbærgrød til dessert... da jeg var i gang stod Bent op, så satte mig ind i stuen og snakkede lidt med ham... havde allerede der begyndt at få ondt i skulderen, selv om jeg dagligt laver skulderøvelser...

Inden der kom Tour de France, prøvede jeg så lige at støvsuge lidt, men måtte opgive og lade Bent fortsætte.... prøvede så med et bad, og selv der måtte jeg have hjælp (kunne ikke selv skylle shampooen ud af håret og tørre mig efterfølgende)...

Men så var vi til gengæld også klar til at få gæster... så kunne sætte mig og se touren med god samvittighed... Mine forældre kom så ved 15 tiden, og så kunne jeg lige køre med min mor i ABC og handle...

Senere spurgte min mor så, om ikke vi skulle gå en tur... solen skinnede, så det kunne vi jo lige så godt... vi fik så gået små 2,5 km, så det var jo helt fint...

Lige nu sidder vi og ser håndbold, og jeg maler så lidt i min "Den hemmelige have" malebog... er mega træt, men det er trods alt for tidligt at gå i seng nu, så jeg må lige holde ud et par timer endnu, hvis jeg altså kan :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...