onsdag den 14. oktober 2015

Vinteren er over os...

...eller det føles i hvert fald sådan... 

Synes godt nok det har været enormt koldt de sidste par dage... har virkelig frosset som en gal, og selv Bent har kommenteret, at jeg har været helt kold... 

Tror jeg er ved at redde mig en gang influenza, men det er som om min krop ikke rigtig kan finde ud af, om den skal blive syg eller ej... har feber og stoppet næse, men det er som om det bliver ved det... 

Har fået ryddet op i nogle af alle kasserne ovenpå de sidste par dage, og der er smidt en del ud faktisk... er lidt stolt af, hvor meget jeg egentlig får smidt ud sådan lidt løbende... 

I går kom jeg også i gang med at lave julekort... fik lavet 5, og så kunne jeg ikke holde til mere... det er igen den skide skulder, der skal være problemer med.. håber snart der er en løsning på, hvad der kan gøres ved det, for det er sgu irriterende... vågner flere gange om natten, ved at det ligesom "knækker" i skulderen og så får jeg så forbandet ondt. 

Forleden aften fik jeg også skrevet nogle julekalender indlæg til bloggen... tager lidt af gangen, så det gør jo ingenting at jeg er startet tidligt. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...