tirsdag den 6. oktober 2015

Er helt bombet i dag

Lige så meget jeg fik nået i går, lige så smadret er jeg i hele kroppen i dag... 

I går aftes besluttede Bent og jeg, at vi ville gå en tur ned til åen med hundene, så de kunne blive rigtig godt trætte... vi gik næsten en time, og det gjorde både Bimmer, Shang og mig trætte... Så da vi kom hjem , sad jeg lige og så noget i fjernsynet før jeg et kvarters tid senere gik ind i seng.. sov næsten med det samme da hovedet ramte puden... 

I dag kan jeg til gengæld godt mærke, at kroppen har brug for lidt ro og hvile... jeg er så træt, og har virkelig ingen overskud... og oven i det, så har jeg en hovedpine, der sparker r**...

Bent er i Kolding og træne i dag, så jeg har taget ophold på sofaen.... er træt og har egentlig lyst til at lægge mig til at sove, men kan alligevel ikke sove når jeg først ligger ned, er det ikke bare typisk???

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...