fredag den 23. oktober 2015

Fredag

Så er det allerede fredag igen... endnu en uge er ved at være omme... der er "kun" 10 uger tilbage af år 2015.. kan seriøst ikke følge med længere.. 

Bent var sent hjemme i går, så jeg havde, som skrevet i mit indlæg i går, en god dag for mig selv.. lavede ikke det vilde, havde en hyggedag for mig selv... altså fik selvfølgelig lavet et par praktiske ting, såsom taget opvasken, støvsuget og lagt vasketøj på plads... men derudover tilbragte jeg dagen på sofaen med lakridste og Pretty Little Liars... ikke det værste at tilbringe dagen med :) 

I dag er Bent så af sted igen, og i dag har jeg ikke den mindste ting, jeg skal ordne.. så jeg har taget dynen med ind på sofaen, og så må jeg se om jeg fortsætter med Pretty Little Liars, eller om jeg vælger at nuppe et par timers morfar.. hovedet ville under alle omstændigheder have godt af en hviledag.. så sætter nok en eller anden film på, som jeg kan nøjes med at ligge og lytte til... det er ikke altid nemt at leve med eftervirkningerne fra en hjernerystelse... Eller rettere, jeg har ikke nemt ved det... det er sgu så svært at acceptere, at jeg har begrænsninger i dagligdagen... 

Men anyway, så er det weekend om et par timer når Bent kommer hjem... vi skal bare hygge os her i weekenden... Mandag tager jeg med Bent til Kolding, og så kan vi gå og hygge os lidt.. 

Min tid ved reumatologen på torsdag er aflyst og i stedet rykket til d. 11. november pga kursus. Det er der selvfølgelig ikke noget at gøre ved, men det er da skide irriterende alligevel... Havde virkelig set frem til snart at komme videre, og selv om 14 dage ikke lyder af meget, så føles det som en evighed, når jeg lever i konstante smerter... 

Nå, kunne være jeg skulle slå hjernen lidt fra og se om jeg kan sove lidt.. 

2 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt med sådan en alene hygge dag, dem har jeg haft alt for lidt af i denne uge.. :D

    Håber i får en rigtig dejlig weekend. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter jeg er begyndt at være med Bent i Kolding indimellem har jeg 1 eller 2 alene dage om ugen, og selvfølgelig nyder jeg det... men jeg skal ærligt indrømme, at jeg er begyndt at nyde det med at komme lidt ud blandt andre mennesker... Eller rettere, jeg snakker ikke med andre endnu, men bare det at der sker lidt indimellem har hjulpet rigtig meget på humøret.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...