mandag den 26. oktober 2015

Kroppen kører stadig på sommertid

I hvert fald vågnede jeg kl. 7 og var lysvågen... Normalt ringer vækkeuret kl. 8, så det passede jo fint med at det efter den "nye" tid er kl. 7.... 

Havde en hård dag i går... ikke hård på den måde, at vi lavede meget, men hård på den måde, at jeg simpelthen kæmpede hele dagen for ikke at falde i søvn... kunne ikke helt vænne mig til den med at vi var gået over til vintertid... Men jeg fik mig da kæmpet frem til kl. 23:30, hvor jeg valgte at overgive mig.... 

I dag er det mandag, og Bent skal til Kolding.. jeg har så valgt at tage med ham i dag, og så ved jeg ikke med i morgen, om jeg også smutter med der, eller om jeg bliver herhjemme.. det må vi se på i aften :)

I lørdags det dagen. hvor det store Knæk-Cancer show løb af stablen.... lidt over 145 millioner blev der samlet ind til Kræftens Bekæmpelse... Vi så det meste af showet, og jeg skal ærligt indrømme, at mange af historierne rørte mig virkelig meget... Håber virkelig snart der kommer en kur mod den frygtelige sygdom... Har efterhånden selv mistet nogle familiemedlemmer til den lortesygdom - min elskede mor var så heldig at overleve - så jeg støtter altid indsamlinger for netop Kræftens Bekæmpelse... Kræft kan ramme os alle, så i min verden er det det eneste rigtige at støtte.... 

Nå, kunne være jeg skulle komme i noget tøj og blive lidt repræsentabel at se på, Bent står jo også snart op....

Håber I alle får en rigtig god mandag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...