tirsdag den 27. oktober 2015

Psyken sat på prøve

I går var virkelig en dag, hvor min psyke blev testet mht angsten.... jeg var jo med Bent i Kolding, og det plejer der jo ikke at være noget problem i... 

Men det kom der i går... Jeg har et sted i et hjørne af centeret, hvor jeg plejer at sidde... de eneste, der plejer at være omkring mig, er en flok pensionister, som bowler.... men i går skulle næsten alle dem, som Bent normalt træner med (altså dem fra jobcenteret - ikke de professionelle håndboldspillere) ned i en multihal og lave nogle øvelser... Den multihal ligger dernede, hvor jeg plejer at sidde.... Så lige pludselig væltede det ned med mennesker, og nogle stykker (nogle meget højrøstede nogen) satte sig ved bordet ved siden af mig, og straks begyndte mine tanker at løbe ud af kontrol... 

Hader virkelig den forbandede angst... i går aftes brød jeg også sammen foran Bent netop fordi jeg åbenbart var blevet for hårdt presset i går... Han måtte så sidde og trøste mig, men kan godt mærke, at jeg er virkelig træt i dag efter at have grædt i går... 

I dag er jeg atter alene hjemme... Bent er hjemme enten kl. 12 eller 13, så der er lige et par timer endnu, hvor jeg skal holde mig lidt beskæftiget for at have tankerne på noget andet... men det går jo nok... I morgen har Bent heldigvis fri, så der skal vi bare hygge os to... 

Så er det på lørdag jeg skal til Bloggertræf i Odense... kan godt mærke jeg er mere nervøs end jeg nogensinde har været tidligere, men håber da på jeg klarer det... 

Er begyndt at komme vildt meget i julestemning... har lyst til at pynte op, men det er nok lige tidligt nok... Vil ikke begynde at pynte før midt i november... Så må bare være tålmodig :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...