søndag den 18. oktober 2015

Der er dømt afslapning

Det er søndag i dag, og stemningen herhjemme bærer præg af intet mindre end afslapning.... kan godt mærke det har været en, på mange punkter, hård uge, og der skal lades op til en ny uge... 

Kunne ikke sove i nat, så klokken var over 4 inden jeg sagde godnat.. vågnede så allerede igen kl. 8 og kunne så lige så godt stå op... jeg er ikke god til det med at blive liggende i sengen og måske være så heldig, at jeg falder i søvn igen... Så hellere stå op og hygge mig lidt :)

I dag har vi ingen planer udover at slappe af og gå en tur med hundene inden der kommer NFL i aften, så jeg tror godt at jeg kan sige, det nok skulle være muligt at nå de ting, vi har sat os for i dag :) 

I går havde jeg en ok dag, så jeg var rigtig aktiv og fik lavet alle vores julekort + lidt ekstra... så nu skal de så bare skrives inden december... men det skal jeg også nok nå tror jeg :)

Har også fået pakket lidt flere gaver ind denne her uge... det er skønt at se, at der bliver flere og flere gave projekter, der bliver færdige... elsker at sidde og pakke gaver ind og hygge mig med det... Nu nærmer december sig jo også... 

Håber I alle får en rigtig god søndag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...