lørdag den 10. oktober 2015

En dag i fødselsdagens tegn

I går fyldte Bent 40 år, og jeg startede dagen med at gå til bageren efter rundstykker kl. 6:20.

Var allerede vågen ved 5 tiden, og kunne ikke sove igen.. Blev så liggende inde i sengen indtil klokken var mange nok, til at bageren havde åben.

Bent havde fri fra træning i går, såvel lod ham sove til ved 10 tiden, hvor hundene og mig mente, at nu var vi sultne 😊

Vi havde så en rigtig hyggelig dag. Og ved 16 tiden kom line forældre herud. De skulle spise herude, og så havde jeg også inviteret Bents bedste ven Lars til at komme og fejre dagen med os.

Vi fik noget lækkert at spise - oksekødet, bagekartofler, hakket hvidkål og god sovs. Og så havde jeg lavet kærnemælksfromage til dessert.

Til kaffe fik vi rugbrødslagkage, rosinboller, kaffe og varm kakao med flødeskum. Of vi havde en rigtig god ofg hyggelig aften.

Gæsterne tog af sted ved 22 tiden, og der var jeg bare fuldstændig færdig, så klokken var ikke mere end 23 før jeg lå i min seng. Godt nok længe siden det er sket for mig en fredag aften, men kunne ikke holde øjnene åbne længere, så måtte overgive mig.

Men inden nåede Bent at sige, det var den bedste fødselsdag, han kunne have forestillet sig og at det hele havde været helt perfekt. Så det gjorde mig rigtig glad.

Nu er jeg bare glad for vi ikke skal holde mere fødselsdag før næste år 🎂

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...