søndag den 4. oktober 2015

Tidlig søndag morgen

Vågnede kl. 6 i morges... det er der jo i og for sig ikke noget nyt i... var så ude med hundene og lagde mig så ind under den varme dyne i håb om at falde i søvn og sove lidt videre, men nej... Nå, men så kunne jeg jo lige så godt sætte mig ind i stuen og se lidt Gilmore Girls... ved jeg ikke kommer til at se særlig meget af den i næste uge, og jeg er ved sidste sæson, så kunne jo lige så godt se lidt, når Bent alligevel ikke var i nærheden af at stå op... 

 I dag er det en rigtig sportssøndag... der kommer NFL allerede fra kl. 15:25, så jeg skal være færdig med eventuelle gøremål inden da, for fra kl. 15:25 og indtil jeg går i seng ved midnatstid står den på NFL :) 

I fredags var mine forældre og bror herude og spise og se Vild med dans... vi fik tarteletter og de smagte rigtig godt... Havde så lavet berlinere til kaffen, og selv om det kun er min 3. gang jeg har lavet dem, så blev de super gode.... og Bent mener de er bedre end dem, man giver dyre domme for hos bageren, så det er jo en ros, der vil noget :)

I går aftes gik jeg lidt shop-amok på eBay... fik købt nogle pakkespilsgaver, nogle julegaver og kalendergaver... så nu venter jeg på 15 pakker :) Det er da ret godt klaret :) 

I morgen skal jeg tidligt op, skal ringe til reumatologen kl. 8 og med Bent til Kolding kl. 9, så der er nok at se til... 

På fredag er det Bents 40 års fødselsdag, og selv om vi har holdt hans fødselsdag, så kommer mine forældre og bror herud og spiser om aftenen, og så har jeg i al hemmelighed også inviteret Lars, en af Bents allerbedste venner. Så vi skal bare have en hyggelig aften med god mad og godt selskab. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...