mandag den 5. oktober 2015

Er lidt stolt af mig selv

I torsdags var jeg med Bent i Kolding, da han var inde og træne... jeg sad oppe i centeret og ventede mens han trænede... vi gik op til centeret og tilbage til banegården igen - en tur på i alt små 10 km... og i dag gik jeg stort set samme tur... 

Skulle på jobcenteret kl. 11, så besluttede mig for at tage med Bent ind kl. 9, og så gik jeg en tur for at få tiden til at gå indtil kl. 11... Da jeg var færdig ventede Bent på mig, for han skulle lige snakke med sin kontaktperson inden han skulle hjem, så vi gik hen og ventede på det andet aktiveringssted... da vi så var helt færdige gik vi ned i byen og gik rundt der en times tid inden toget gik mod Vamdrup igen... 

Fik så lige en lille lur på sofaen inden min mor og bror kom forbi, fordi jeg lige skulle hjælpe min mor med noget... 

Nu står den bare på hygge og afslapning i det lille hjem.. Kan godt mærke, at jeg er helt og aldeles BOMBET i dag... vågnede kl. 7, så det er ved at være nogle timer siden... 

Håber I får en rigtig god aften allesammen :)









2 kommentarer:

  1. Det er så sejt søde.. dejligt at du får gået lidt.. jeg kommer slet ikke ud pt.. øv.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er rigtig glad for at jeg er begyndt at komme bare lidt ud. Det hjælper virkelig på mit humør.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...