mandag den 12. oktober 2015

En rigtig mandag

Vågnede allerede kl. 6 imorges, men valgte dog at hoppe under dynen igen, da hundene havde været ude... 

Bents vækkeur ringede kl. 8, og han stod så op... havde i går snakket lidt om, at jeg måske ville tage med Bent til Kolding i dag, men jeg ville ikke love noget, da jeg ikke havde det særlig godt, da jeg gik i seng i går... men her til morgen gik det en anelse bedre, så jeg stod op, tog tøj på, fik morgenmad og gjorde mig klar til at tage med Bent, da klokken var 9.

Vi går nede fra banegården og op til hallen, hvor han træner - en lille frisk tur på små 5 km... og det er noget man får varmen af, skulle jeg hilse og sige... det går opad det meste af vejen, men vi tager alligevel "kun" små 40 minutter... så det er ok godt klaret synes jeg :) 

Der var en del oppe i hallen i dag, men jeg har fundet en god siddeplads, hvor jeg kan sidde nogenlunde uforstyrret og samtidig se pensionisterne spille bowling :) det er nu meget hyggeligt :) 

Vi gik så en tur ned i byen og kiggede indtil vi skulle med toget hjem igen... så alt i alt er det blevet til små 12 km i dag.. det er da ret ok, synes jeg :) Kan godt mærke, at de 3 gange, jeg har været med deroppe, har hjulpet lidt på konditionen... altså jeg er overvægtig - ja, det er jo ikke svært at se -men bliver ikke så forpustet, som da jeg var med første gang for halvanden uge siden :) 

Da vi kom hjem i dag, faldt jeg i søvn på sofaen... har frosset helt vildt i dag, og tror der er noget influenza på vej, så jeg puttede mig godt under dynen og sov små 3 timer... har stadig den vildeste hovedpine, og det "knækker" rigtig meget i min nakke for tiden. Glæder mig til at komme til reumatolog sidst i denne måned, så må vi se, hvad de finder ud af... 

I aften står den bare på afslapning... vi sidder og ser lidt ishockey, og jeg spiller lidt på Facebook... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...