lørdag den 21. maj 2016

Regn og godt med motion

Det har været et herrens vejr i dag... det har regnet det meste af eftermiddagen, og det regner da sådan set stadig...

Da jeg stod op i morges skinnede solen, og det var dejligt vejr... fik så noget morgenmad - min traditionelle morgenmad bestående af vaniljeskyr med appelsin-ingefær topping ovenpå... Bent havde på det tidspunkt hundene med ude, så de hyggede sig vældigt...

Da jeg havde spist (trak tiden fordi jeg vidste, hvad der ventede efterfølgende), måtte jeg hellere overgive mig og kaste mig over den støvsugning, som jeg har udskudt de sidste par dage (overspringshandlinger er bestemt ikke et ukendt fænomen, når der skal gøres rent her i huset)... Nå men, jeg fik da støvsuget med møje og besvær....

Fik så lokket Bent med ud og gå en tur, hvor vi så lige kunne få handlet ind samtidig... det blev til en gåtur på små 4 km... kunne ikke rigtig holde til mere der, så vi gik hjem igen og fik noget frokost....

I går aftes var vi nede i træningscenteret, og det kan jeg sørme også godt mærke i benene i dag... har SÅ ondt i mit baglår... men det stopper mig ikke i at være aktiv... skal bare lytte efter, hvornår kroppen siger stop... jeg har jo også mine øvelser, som jeg skal lave herhjemme, så jeg får mig rørt hver dag :)

I aften hedder den hygge med dynen inde på sofaen og et glas koldt Verdi... der er ishockey semifinale, og efter den, ja så ved jeg ikke, hvad vi så skal se... kan være vi smækker en film på, men nu må vi se...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...