mandag den 23. maj 2016

Samtale med skulderterapeut

I dag var så dagen, hvor jeg skulle til samtale med en skulderterapeut på Sundhedscenteret i Kolding... da vækkeuret ringede kl. 6:45 i morges havde jeg den vildeste hovedpine, og jeg overvejede virkelig seriøst, om jeg skulle ringe og få en ny tid... men besluttede mig alligevel til at lette røven og komme i tøjet...

Det gik faktisk rigtig godt derinde, og hun kunne med det samme se, hvori problemet lå, så det var jo dejligt nok, at jeg ikke skulle ud i en alen lang forklaring... hun havde jo også i forvejen fået genoptræningsplanen, som fysioterapeuten lavede i Gråsten, så hun havde jo også mange oplysninger i forvejen...

Jeg skal så starte selve genoptræningen deroppe på fredag, og det glæder jeg mig egentlig rigtig meget til... hun er i tvivl om, hvor langt jeg kan komme med skulderen, men det skal selvfølgelig have et forsøg... jeg er villig til at prøve ALT, for at det bliver bedre...

I dag har jeg for første gang prøvet selv at bage birkes til vores morgenmad :) Vi er blevet rigtig gode til at hygge os med at spise morgenmad sammen de dage, hvor Bent er herhjemme, så jeg tænkte at nu skulle det altså være... og hvis resultatet ikke blev, som jeg forventede, så kunne hundene altid få dem... Men de blev nu faktisk ret gode - ja, jeg var jo nødt til at prøvesmage en, da de kom ud af ovnen...

Derudover er dagen gået med afslapning, det har jeg haft brug for... kan godt mærke, at psyken er på noget af et arbejde for tiden, og det gør det ikke bedre, at den skide hovedpine skal plage mig så meget... håber det en dag bliver anderledes, men jeg er ikke sikker på det nogensinde sker...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...