onsdag den 25. maj 2016

Den manglende energi

Jeg er i denne uge startet på den sunde livsstil igen, og det er ensbetydende med NUL sukker... eller det vil sige, jeg må synde en smule i weekenderne, men ikke i hverdagene... Indtil videre har der nu heller ikke været nogen egentlig sukkertrang, men til gengæld er der heller ikke skyggen af noget, der ligner energi....

Jeg er så træt hele tiden... og det gør det så heller ikke bedre, at jeg ikke rigtig sover om natten pga smerter i skulderen... i nat kunne jeg på ingen måde finde ro, så jeg lå vågen indtil klokken var over 6 i morges...der måtte jeg overgive mig og gå ud og tage nogle Panodil (af de lidt stærkere), og så se om jeg kunne falde i søvn... kiggede på uret sidste gang ved 6:28 tiden og så blev jeg vækket af et par hunde, der gerne ville ud kl. 8:05... havde mest lyst til at ignorere dem, men valgte alligevel at stå op og lukke dem ud.. sov så on-off indtil ved 11:30 tiden.... og det kan godt mærkes, at jeg ikke har sovet længere, skal jeg da lige hilse og sige...

I dag er dagen (indtil videre) gået med at slappe af... lige nu sidder vi og ser cykling (Giro de Italia)... vi har fået slået græs, og det er sådan set det hele vi har gidet gøre i dag... sådanne dage skal der også være plads til...

I aften skal vi ned og træne... det var meningen, at vi skulle have været derned i går, men det valgte vi at rykke til i dag, da mit helbred ikke lige var til det i går... og træningen er altså ikke vigtigere end helbredet :)


2 kommentarer:

  1. Åh jeg kender godt til manglende energi og især når den kommer af smerter og manglende søvn og hvile.
    Har du en rispude/kornpude, den kan varmes i mikroovnen og lægges over nakke og ud på skuldrene. Sådan en bruger min mor efter hendes arbejdsulykke, hvor hun fik ødelagt nakke og skulder mv.
    Håber du får samlet energi og får en god weekend.
    God bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har overvejet at få købt sådan en, men har ikke fået et gjort endnu. Jeg brugte en, da jeg var indlagt på sygehuset sidst, og den hjalp faktisk rigtig meget.
      Også rigtig god weekend til dig :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...