søndag den 22. maj 2016

Ugens hurtige (uge 20)

Endnu en gang er det blevet søndag, og dermed endnu en gang tid til en omgang af de hurtige fra den forgangne uge:
  • Fik besked fra min advokat om, at alt nu er sendt til Arbejdsskadestyrelsen - det betyder endnu mere ventetid.
  • Jeg blev ringet op af sundhedscenteret, og skal til Kolding og snakke med en skulderterapeut i morgen.
  • Var til 8 års fødselsdag ved min venindes søn.
  • Vi har fået ordnet en masse i haven (eller Bent har under kyndig kommandéren fra undertegnede) :)
  • Jeg er begyndt lidt med den sunde livsstil igen...
  • Har endelig fået bestilt tid til lægen til at få tjekket mit stofskifte (det har været undervejs flere måneder, at jeg skulle ringe).
  • Har været rigtig aktiv på snapchat denne uge :)
  • Har været standhaftig med træningen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...