onsdag den 11. maj 2016

Lidt Mette tid

Bent er på arbejde i dag, så jeg er alene hjemme... selv om solen er fremme, så har jeg valgt at sidde indendørs i dag... jeg lider noget så grusomt af soleksem, og jeg er allerede nu begyndt at kunne mærke det omme på skuldrene, så jeg passer lige lidt på de næste par dage... skulle jo gerne ende med at kunne sidde lidt ude senere på sommeren også...

Formiddagen i dag er blevet brugt på at se "Heksene fra Warren Manor"... det er meget længe siden jeg har set den, så den var næste serie i rækken... Sidder og tager et dejligt fodbad og slapper egentlig bare af...

Bent kommer hjem om en halv times tid, og jeg synes egentlig jeg har fået udnyttet dagen ganske udmærket indtil videre... Indimellem er de her formiddage rigtig gode for mig, kan jeg mærke...

Nå, kunne være jeg skulle få kigget på noget frokost... kan mærke maven brokker sig lidt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...