tirsdag den 10. maj 2016

De varme sommerdage

Den seneste uges tid, har vejret jo simpelthen været helt kanon... solen har været fremme fra morgen til aften, og det har betydet en masse gode timer i haven...

Bent var på arbejde i går, så der sad hundene og jeg ude og nød det gode vejr hele formiddagen... det var jo bare skønt....

I dag har vi så også været ude det meste af dagen... vi har fået slået græs, ordnet en masse vasketøj, fået fjernet lidt ukrudt (nok mest Bent) og ja - bare nydt det.. vi var også ude og gå en god lang tur i dag Bent og jeg, og det var rigtig dejligt.. kan godt mærke, at jeg stadig bliver vildt træt af bare at gå en lille tur, men det er vigtigt at komme ud hver dag, så det kæmper jeg for...

Jeg går stadig og venter på at høre fra Sundhedscenteret, hvornår jeg skal starte til genoptræning derinde...ved godt, der ikke er gået særlig mange dage siden, jeg blev udskrevet, men tålmodighed er en dyd...

Vi har den flotteste rhododendron i haven, og jeg glæder mig hvert år til den springer ud...


Men nok for i dag... tror jeg vil se det sidste af Paradise Hotel og så smutte en tur ned i træningscenteret...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...