mandag den 30. maj 2016

En hyggelig weekend

I fredags var der Smagens Dag her i Vamdrup... Det er en dag, hvor Vamdrup Vinen præsenteres samtidig med at nogle gaderne er spærret af, fordi der er sat boder op, hvor der er alverdens smagsprøver... rigtig hyggeligt...

Butikkerne har længe åbent, og aftenen sluttes af med musikalsk underholdning på Torvet...

I fredags skulle Klaus og Servants spille, og da det er en gruppe lige for mine forældre, havde mine forældre og bror inviteret sig selv herud og spise, så de kunne komme med hen i byen... Det gjorde nu heller ikke noget, de må hellere end gerne komme med...

Fredag formiddag var jeg lige omkring Kolding, da jeg skulle til genoptræning... det gik ok, og hende terapeuten sagde, at jeg skal forberede mig på, at det kommer til at tage lang tid.. jeg nævnte så, at de i Gråsten, havde sagt jeg nok skulle regne med 2-3 måneder, men hun ændrede det til at jeg nok skal regne med 6 måneders genoptræning som minimum...

Jeg tager det nu også som det kommer... der er ikke andet for...

Min far kørte mig så hjem, da han havde noget mad, som vi skulle grille om aftenen... Ham, min mor og min bror kom så herud igen ved 16:30 tiden, og der havde vi tændt op i grillen... Vi havde planlagt en hyggelig grillaften, det går man aldrig galt i byen med...

Vi sad og hyggede os rigtig meget ude på terrassen mens vi spiste, og pludselig var klokken næsten 19, så der måtte vi da hellere lige komme hen i byen..

Der var vildt mange lækre smagsprøver, så det kunne jo ikke være bedre... vi fik både smagt ost, franskbrød, rugbrød, 3 forskellige slags kagemand, røget laks, ærter, adskillige forskellige slags vin (både rødvin, hvidvin, dessertvin, mousserende vin), så der var bestemt noget for alle :)

Kl. 20:30 var det så kommet så vidt, at Klaus og Servants gik på scenen, og det var sandelig noget, der kunne få den ældre generation ud af starthullerne... De spillede nu faktisk også ret godt... de holdt lige en halv times pause fra omkring 21:05, så der gik vi lige hjem og fik en kop kaffe og et stykke
hjemmelavet jordbærtærte... og så gik turen ellers ned og høre musik igen...

Det var en rigtig hyggelig aften, og det gode vejr, var da helt klar medvirkende til at der var så mange mennesker rundt i gaderne... Aftenen sluttede kl. 22, hvor vi så gik hjem i Nørregade igen og fik os en rejemad :)

Mine forældre og bror sov herude ved os om natten, så min bror og Bent sad længe oppe og hyggesnakkede... jeg faldt (selvfølgelig) i søvn på sofaen, men det gjorde heller ikke så meget :)

Nu er den næste begivenhed Crazy Hours, som løber af stablen midt i august :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...