tirsdag den 17. maj 2016

Det er sgu da utroligt...

Vi har nu 17. maj - om 14 dage siger kalenderen, at det er SOMMER... så hvad fanden sker der for, at det er så møghamrende koldt de her dage... altså, siger ikke at der nødvendigvis skal være 30 grader, men bare de der 15-16 grader ville absolut lune (lige nu har vi 10 grader i Vamdrup)...

Både i går aftes og i formiddag har vi haft tændt masser af fyrfadslys, men nu har vi altså været nødt til at tænde radiatorerne igen.. havde ellers forsvoret, at jeg ville tænde igen før til efteråret, men sidder simpelthen og ryster af kulde, så jeg måtte overgive mig...

Kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft tændt for varmen på denne tid af året, men sådan skal det åbenbart bare være...

Var nede og træne i går aftes, og det var dælme hårdt... så i dag er der dømt afslapning... der er ishockey kampe det meste af dagen, så jeg tuller stadig rundt i nattøj og hygger mig... ja ja, der er rigtig søndagsstemning på en ganske almindelig tirsdag :)

 

2 kommentarer:

  1. Godt det ikke kun er mig som savner varmen! Du kan tro jeg er blevet kaldt muggen et par gange haha

    SvarSlet
  2. Synes simpelthen ikke det kan passe, at det skal være så koldt her i Maj... Så har sommeren bare at være det længere i den anden ende i stedet.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...