torsdag den 19. maj 2016

En underlig uro i hele kroppen

Kan godt mærke, at jeg de sidste par dage måske har overanstrengt min skulder en smule... har i hvert fald mega ondt i dag...

Vi har været en smule i haven i dag... fået fjernet lidt ukrudt og flyttet et par buske, og så har Bent slået græs og flyttet det ene fuglehus... vi har en hæk ind til den ene nabo, som ikke er helt så tæt længere, efter naboens mor har været i gang med at knække små grene af, så de kan lave store huller i hækken, og dermed stå og kigge ind på vores terrasse... dette er vi så ved at "ødelægge" for dem, da vi har sat store buske hele vejen hen langs hækken, så nu er der helt tæt, så vi kan få lidt mere privatliv...

Vi er ved at være rigtig godt tilfredse med sådan som vi har fået lavet haven nu, så det er rigtig skønt... selvfølgelig er der stadig lidt, der skal ordnes, men det hjælper da på det hele...

I går ringede de fra Sundhedscenteret angående min genoptræningsplan, og der er ingen tvivl om, at der skal gøres noget, så jeg skal derind og snakke med en skulderterapeut på mandag... det skal nok blive spændende, og jeg glæder mig egentlig, for er snart ved at være træt af, at jeg skal bøvle sådan med den skulder... kan jo ikke lave ret meget med den, uden at den brænder og gør ondt ad helvede til.... jeg laver de øvelser, som jeg fik i Gråsten, så godt som jeg kan, men det er svært når det gør så ondt... Så jeg håber den snart er noget i bedring...

I går fik jeg også mail fra min advokat, om at hun har sendt alle de sidste papirer samt hendes egne bemærkninger, af sted til Arbejdsskadestyrelsen... så nu kan jeg så bare vente, vente og vente lidt mere, indtil Arbejdsskadestyrelsen har kigget på sagen... Jeg har fået oplyst en sagsbehandlingstid på 8 måneder, så det er indtil videre, hvad jeg har at forholde mig til... Selvfølgelig kan det tage kortere tid, men det kan også tage længere tid.. Det er jo bare, at væbne sig med tålmodighed og så håbe på det bedste...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...