mandag den 18. april 2016

Monday morning

Det er mandag, og jeg nyder en af de sidste hverdagsmorgener inden jeg skal indlægges på onsdag.. glæder mig allerede nu til at komme hjem igen næste weekend... skal jo kun være dernede i hverdagene... fredag må jeg tage hjem kl. 15, og det skal jeg sandelig også nok gøre...

Bent er inde i hallen i dag, så hundene og jeg sidder og hygger os... eller rettere, de ligger i den ene sofa og snorker, og jeg sidder i den anden sofa og ser Julefrokosten... den havde jeg lige lyst til at se, og så blæse være med, at det er en julefilm :)

Weekenden er gået med hygge med manden, hundene og familien i det hele taget... lørdag var vi hjemme ved mine forældre og spise, hvor også min onkel var der... da vi kom hjem om aftenen havde vi også lige rundet Bilka for at se, om de havde nogle ting, som vi skulle have... og fik så også lige købt nogle sommerblomster til krukkerne på terrassen..

I går stod den på hygge herhjemme... vi fik plantet blomsterne ud i krukkerne og ordnet lidt forskelligt praktisk indendørs... derudover var der jo en masse god sport, så vi slappede af og så en masse fjernsyn (må man godt når det er søndag) :)

Inden sengetid i går aftes, var vi da også lige en tur nede i træningscenteret... det er jo ikke så meget jeg får brugt det de næste par uger, så ville lige være sikker på, jeg nåede derned inden jeg skal indlægges... og i går aftes var jeg frisk nok til det, så nu kan jeg slappe af i aften og i morgen uden at få dårlig samvittighed over det, hvis jeg ikke lige når derned.

Jeg ved ikke lige, hvor meget jeg når at få blogget de næste par uger, men mon ikke nok både I, bloggen og jeg selv overlever :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...