onsdag den 27. april 2016

Er SÅ tosset

Hørte fra min advokat i dag, og fandme om ikke Tryg har afvist, at jeg er berettiget til at få erstatning... De mener ikke der er en årsagssammenhæng mellem faldet og de gener jeg har... Min advokat fatter ingenting af det... 

Den speciallægerklæring, jeg fik lavet på Mølholm for lidt over en måned siden, har de modtaget og hende speciallægen gav mig medhold i, at der var sammenhæng, men Tryg har vendt den med der lægefaglige et eller andet, og de er kommet frem til at der ikke er grund til, at jeg skal have erstatning...

De har dog sendt den videre til Arbejdsskadestyrelsen, som så skal vurdere det (igen en masse papirer, der skal udfyldes), og når de så har gjort det, så vil Tryg tage den op til vurdering igen.

Altså for fanden også da... Magter det virkelig ikke... men nå, det må altsammen vente til jeg kommer hjem næste uge... Kan ikke rumme mere i hovedet lige nu... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...