søndag den 24. april 2016

Ugens hurtige (uge 16)

Vil lige bruge lidt tid på at få skrevet de hurtige for denne uge, så det er klaret inden jeg hopper på toget senere på dagen og atter kører mod Gråsten.
  • Jeg fik ny (brugt) mobil.
  • Dagen, hvor jeg skulle indlægges i Gråsten, oprandt langt om længe...
  • Jeg er allerede efter 2 dage blevet klogere på, hvorfor jeg har så ondt, og hvorfor min skulder ikke altid vil, som jeg vil have den til.
  • Jeg kom hjem allerede torsdag til stor glæde for mand og hunde :)
  • Vi fik varme hveder i torsdags, som traditionen foreskriver det.
  • Min mor og bror var ude og hygge med os i går og få god mad.
  • I morges da jeg vågnede, var der sne (!!!!!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...