fredag den 8. april 2016

En dag i sengen

Har dagen igennem haft den ledeste hovedpine og de vildeste smerter i nakken... det har så resulteret i, at jeg har ligget i sengen nærmest hele dagen (stod først op ved 16:30 tiden)..

Har været oppe et par gange i dag, men har hver gang lagt mig ind igen... så alle de praktiske ting, som vi egentlig havde snakket om at få lavet i dag, dem har vi valgt at udsætte til i morgen i stedet... det gør mig nu ikke noget, kan godt mærke sådan en senge-dag har været undervejs noget tid nu, og så blev det altså i dag...

Nu vil nogen måske betegne mig som en anelse doven, men det kunne ærlig talt ikke rage mig mindre... jeg skal lytte til min egen krop (har adskillige læger, fysioterapeuter osv sagt), og det agter jeg at gøre... Jeg kan ikke holde til så meget, og det må jeg bare erkende og så leve mit liv efter, hvad jeg kan holde til...

Lige nu sidder jeg inde i sofaen med min dyne og ser ishockey... der kommer også håndbold, så det bliver en aften med lidt zappen mellem kanalerne...

Hovedet har det stadig ikke super, så der skal slappes lidt af... har taget dagens sidste dosis smertestillende, så håber det slår hovedpinen lidt ned, så jeg kan sove når det på et tidspunkt kommer så vidt... så håber jeg ikke, at jeg har sovet så meget, at jeg ikke kan falde i søvn i aften... men den tid den sorg :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...