onsdag den 6. april 2016

14 dage

Så er der kun 14 dage til jeg skal indlægges... kan godt begynde at mærke nervøsiteten og angsten komme...

Selvfølgelig glæder jeg mig, men omvendt så er jeg også hamrende nervøs for at skulle sidde så langt væk fra de trygge vante rammer... jeg har ikke på samme måde mulighed for at gå ind for mig selv, hvis det hele bliver for meget... har ikke de samme muligheder for at gøre, hvad jeg har lyst til... kan ikke ligge en hel dag i sengen, hvis det er DET jeg har brug for...

men det skal nu nok gå alt sammen alligevel...det drejer sig jo "kun" om små 14 dage, så jeg overlever jo nok... har også fået at vide, at jeg skal sige fra, hvis det bliver for meget... jeg har jo den kroniske hjernerystelse at tænke på, så det skal sygehuset også nok tage hensyn til, har de lovet mig... Håber bare, at jeg er så heldig at komme til at snakke med nogen dernede, ellers kan det hurtigt blive nogle lange 14 dage...  

Heldigvis ligger sygehuset rigtig godt, så jeg har mulighed for at gå nogle ture, hvis dagene bliver for lange... og Bent kommer ned og besøger mig, så det skal nok gå alt sammen :)



2 kommentarer:

  1. Det er godt nok spændende, men forstår godt at du er nervøs, det tror jeg er meget naturligt. Håber tiden går hurtig og at de kan hjælpe dig.

    Husk at du altid er velkommen til at skrive hvis det er kedeligt og har brug for det. Jeg er lige her..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde :) det betyder rigtig meget for mig...

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...