mandag den 25. april 2016

Helt og aldeles bombet

I går gik turen atter sydpå mod Gråsten... Ankom til sygehuset ved 19:30 tiden og skulle så lige have pakket ud og finde mig selv til rette igen... 

Aftenen gik så med at høre, hvordan de andres weekend havde været og kigge mut skema igennem, og jeg kunne GODT se, det ville blive et par travle dage... I dag har jeg været til kuldebehandling (og jeg siger, det var koldt)... Derefter hed det varmtvandsbassin i en halv times tid inden frokost... Efter frokost AMS test ved ergoterapeuten og til sidst øvelser med fysioterapeuten. Kl. 14:45 var dagens program slut, og jeg kunne slappe lidt af... Det øsregnede, så den gåtur jeg havde tænkt mig, måtte udsættes... Men nu har jeg været ude og kigge lidt mere på byen... 

Fik da gået næsten 4 km på en lille times tid... Det er ok synes jeg... Gik og kiggede butikker og snakkede i telefonen med Bent imens, så tiden gik jo hurtigt . 

Lige nu ligger jeg inde på sengen og slapper lidt af... Vi skal spise om en halv times tid, og jeg er sulten (ikke at man trænger, når man får så meget at spise, som vi gør hernede)... I dag står menuen på svinekød i sur-sød sovs med grøntsager og ris.... 

I morgen har jeg indtil videre 3 ting på programmet... Socialrådgiver, varmtvandsbassin og individuelle øvelser... Og så snakkede ergoterapeuten om, at jeg nok skulle ned til hende i morgen også, og så ville den ene sygeplejerske snakke smertehåndtering med mig... Så jeg tror, jeg også er godt bombet i morgen.... 

2 kommentarer:

  1. Lyder som om de er ret gode ved dig :D

    Hvad er en AMS test?

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nu ikke så slemme 🙂 De er rigtig søde hernede...
      En AMS test er en test, hvor jeg skulle udføre 2 opgaver, som ergoterapeuten skulle overvåge og vurdere og taste ind i et skema. Resultater viser så,om jeg ligger på niveau med raske jævnaldrende, og det gør jeg så ikke...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...