tirsdag den 19. april 2016

Så er det i morgen....

Ja, så er det i morgen jeg skal til Gråsten... jeg glæder mig ikke sådan synderligt meget... men er derimod hamrende nervøs...

Jeg er nervøs for, om de nu kan hjælpe mig.. og hvad sker der, hvis de nu ikke kan hjælpe mig.. Ved godt at de selvfølgelig nok skal kunne gøre ET ELLER ANDET... måske ikke direkte hjælpe mig af med smerterne, men i hvert fald hjælpe mig med at håndtere dem i dagligdagen... Argh.... alle de mange tanker...

Men anyway, så er dagen i dag brugt på at hygge med mand og vovser.. det bliver hårdt at undvære dem... men kommer jo heldigvis allerede hjem første gang på fredag, så det er ikke SÅ mange dage, jeg skal være væk fra dem :)





2 kommentarer:

  1. Hej Søde.

    Forstår virkelig godt at du er nervøs.
    Håber sådan at de kan hjælpe dig.

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Tak søde. Er i hvert fald optimistisk efter de første dage, så det skal nok gå.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...