mandag den 2. september 2013

Travlt....

Som overskriften siger, så har jeg så meget at se til de her dage.... Vil ikke rigtig sige så meget om det endnu, men bare sige at der er nok at se til....

I lørdags havde vi besøg af mine forældre, og det var super hyggeligt... det er altid dejligt når de er på besøg... Jeg er tæt knyttet til mine forældre, så det kan indimellem godt være lidt hårdt at bo så langt fra dem... Men kan jo være det ændrer sig med tiden... who knows....

Sidder og kigger "Little Things mean a lot" figurer på Ebay... der er så mange jeg så gerne vil have... Bent har jo givet mig nogen af dem, så jeg ønsker mig jo bare endnu flere :) De er så søde og super flotte :)

Nu hvor jeg sidder og skriver med nogle af de andre bloggertræf deltagere på twitter og fb, så må jeg nok indrømme at jeg glæder mig endnu mere til at møde dem irl.. de virker super søde, så det kan jo kun blive rigtig godt :) og måske der kunne komme nogle rigtig gode venskaber ud af det - man kan jo aldrig vide :)

1 kommentar:

  1. Kan du ikke prøve at vise et billede af den der figur du kigger på ebay???

    Det er virkelig hyggeligt at skrive med dig og de andre bloggere på twitter... Glæder mig også.. :D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...