tirsdag den 24. september 2013

Lige et hurtigt indlæg....

Jeg har været lidt stille de sidste par dage... har lukkevagt på arbejde i denne uge, hvilket vil sige jeg ikke er hjemme før ved 18 tiden... og så er jeg blevet forkølet, hvilket også gør at jeg er lidt drænet for energi... Men regner stærkt med at begynde at jeg senest i weekenden, vil begynde at teste alle de lækre produkter vi fik i vores goodiebags i lørdags :)

I morgen går turen på sygehuset... så vil prøve at se om ikke jeg kan få blogget lidt mere i morgen :)

1 kommentar:

  1. Jeg krydser fingre for dig i morgen sødeste.. <3

    Glæder mig til at se dine indlæg med alle de ting der var i goodie-bag'en, men du skal ikke stresse over det.. Du skal bare gøre det når du føler for det.. :D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...